Regulamin reklamacji
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
ARGO NAVI DOTACJE I EKSPORT KOĆWIN SPÓŁKA CYWILNA
1. Postępowanie reklamacyjne uruchamiane jest w przypadku zgłoszenia przez Klienta skargi lub reklamacji dotyczącej niewykonania lub nienależytego wykonania usługi na jego rzecz.
2. Reklamacja jest składana w formie pisemnej bezpośrednio do siedziby spółki lub drogą elektroniczną na adres argonavi@argonavi.pl
3. Wzór formularza reklamacji, zamieszczony jest na stronie internetowej www.argonavi.pl
4. Reklamacja złożona przez Klienta podlega rejestracji.
5. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres poczty elektronicznej podanej na formularzu zgłoszenia reklamacyjnego.
6. Reklamacja powinna zawierać:
a) szczegółowy opis zgłaszanego problemu;
b) dane Klienta dokonującego zgłoszenia reklamacyjnego: imię, nazwisko, adres, telefon,
e-mail, a w przypadku osób prawnych nazwę podmiotu, siedzibę oraz imię, nazwisko,
adres, telefon oraz e-mail osoby uprawnionej do reprezentacji;
c) nazwę usługi, datę jej wykonania oraz przebieg;
d) nieprawidłowości, będące przyczyną zgłoszenia reklamacji;
e) treść żądania reklamacyjnego;
7. Jeżeli reklamacja zawiera braki uniemożliwiające jej rozpoznanie, Klient zostaje powiadomiony drogą elektroniczną o zaistniałych brakach i o konieczności ich uzupełnienia celem prawidłowej realizacji procesu reklamacyjnego.
8. Reklamacja jest rozpatrywana przez wspólnika spółki.
9. Rozpatrzenie reklamacji polega na ustaleniu przebiegu zdarzenia, sprawdzeniu prawidłowości realizacji usługi na rzecz Klienta oraz odniesieniu się do zarzutów zawartych w reklamacji.
10. Rozpatrzenie reklamacji i sporządzenie odpowiedzi na nią następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty jej otrzymania. W przypadku konieczności uzupełnienia braków w reklamacji 7-dniowy termin biegnie, od dnia ich uzupełnienia.
11. Odpowiedzi na reklamację sporządza się w formie pisemnej i przesyła do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w formie papierowej tradycyjnie drogą pocztową.
12. Administratorem danych osobowych zawartych w zgłoszeniu reklamacyjnym jest ARGO NAVI DOTACJE I EKSPORT KOĆWIN S.C. o numerze NIP 9492193600 i REGON 243175620.